poniedziałek, 1 grudnia 2008

TO JA DZIABĄG, POZNAJCIE MNIE!

Fretki, fretko-maniacy, zwykli ludzie i pozostałe istoty - WITAJCIE!

Pozazdrościłem moim pobratymcom, szczególnie Fredziowi i Ruppertowi, internetowej sławy...  Dlatego, pomimo sędziwego wieku postanowiłem wykopać sobie norkę w wirtualnej rzeczywistości ;-) 

Będziecie mogli się tu dowiedzieć, jak się miewa moje stadko, w skład którego na stałe wchodzą aktualnie: 
  • Tasia - moja pierworodna 
  • Dyzio - mój podopieczny
  • An - nasza pancia
  • Pass - nasz pancio 
  • Clover - "korespondencyjna" BFF
Obiecali mi, że czasem także tu coś skrobną :-) 
Czasem stadko powiększa się o fretko-gości, mniej lub bardziej miłych - bez względu na ich charakter, możecie być pewni, że tu też się pojawią! 

Oprócz aktualności, poznacie również bogatą historię fretkowych wydarzeń, w które zamieszani byli (za moją sprawą, a co!) moi towarzysze i szerokie grono znajomych. Zazwyczaj przedstawię to w formie galerii zdjęć, w miarę jak będę przekopywał przepastne (ponad 5 letnie!) archiwa. 
Niestety nie obiecuję codziennych wpisów, jednak aby nic Wam nie umknęło, zaglądajcie tu jak najczęściej i piszcie komentarze - ZAPRASZAM! 
 
W imieniu mieszkańców Dziabągowa, 
Wasz Dziabąg 

2 komentarze:

  1. No, no ,no :D

    Czekam na ładne foteczki :D Ucałujcie swoją gromadkę :D

    Pozdrawiamy! Babcio-teściowa KaHa, brato-syn Albert, Wnuko-bratanica Nitka, prawnuko bratanek Barynio i żona prawnuko pratanko Barysia - Cynia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że maltpastowa wyżerka ;) Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń